Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Κρυσταλλοπηγή Μέρος 2

Ο βασιλιάς Λεοπόλδος και η βασίλισσα Αγνή κυβερνούσαν με δικαιοσύνη και περίσκεψη το λαό τους. Όμως, η Αγνή σκεφτόταν αρκετά τακτικά ότι είχε έρθει η ώρα να παντρευτεί η μεγάλη της κόρη και την απασχολούσε το ερώτημα πώς θα της βάλει λόγια να πει τελικά το ναι
     Έτσι μια μέρα σηκώθηκε νωρίς και πήγε να μιλήσει στη μάγισσα Ορελία και να πάρει τη συμβουλή της. Η μάγισσα Ορελία ήταν μία σύμμαχος του βασιλιά Λεοπόλδου του Μεγαλοπρεπή και ζούσε κοντά σε μια λίμνη λίγο πιο έξω από την Πρωτεύουσα. Η βασίλισσα Αγνή η καλοσυνάτη λοιπόν, έζεψε τα δύο φτερωτά άλογα και κίνησε για τη λίμνη στην κοιλάδα με τα Ροδόδεντρα να συναντήσει τη μάγισσα.                                                                     
  Όχι πολύ ώρα αργότερα, η φτερωτή άμαξα προσγειωνόταν στις όχθες της κοιλάδας των Ροδοδέντρων έξω από το σπίτι της μάγισσας. Η Αγνή κατέβηκε και χτύπησε τη μικρή ξύλινη πόρτα του σπιτιού το οποίο ήταν έτοιμο να καταρρεύσει. Οι ετοιμόρροπες ξύλινες σανίδες που τους χρησίμευαν ως τοίχοι μόλις που συγκρατούνταν από τα σκουριασμένα καρφιά και οι τρύπες στη στέγη, και όχι μόνο, επέτρεπαν στη βροχή και τον αέρα να εισβάλλουν στο μικρό σπιτάκι.
    Παρόλα αυτά, η μάγισσα Ορελία είχε μια αρχοντιά πάνω της. Ψηλή σαν όλες της μάγισσες με μακριά μαλλιά που έφταναν μέχρι τη μέση της και καλοστημένη. Πρόβαλε στην πόρτα και προσκάλεσε τη βασίλισσα να μπει στο παλατάκι της.
  -Καλή μου μάγισσα Ορελία, μόλις μπήκε μέσα και κάθισε, με έχεις βοηθήσει πολύ στο παρελθόν και σε ευχαριστώ μες από τα βάθη της καρδιάς μου, αλλά θα ήθελα μια ακόμη συμβουλή σου. Θα μου τη δώσεις;
 -Αγαπημένη μου βασίλισσα Αγνή, απάντησε η μάγισσα, είναι τιμή μου να σε βοηθάω. Πες μου ποιο είναι το πρόβλημα κι εγώ θα ψάξω να βρω ένα ξόρκι που θα στο λύσει. Προς το παρόν όμως, δέξου αυτό αυτούς τους καρπούς ως μικρό δώρο για σένα και το βασιλιά σύζυγό σου.

      Η βασίλισσα συγκινημένη από την προσφορά της μάγισσας δέχτηκε το δώρο και έπειτα ξεκίνησε να λέει το πρόβλημά της, μήπως και υπήρχε κανένα μαγικό ξόρκι που θα της έλεγε η μάγισσα Ορελία, προκειμένου να παντρευτεί η κόρη της. 
-Λοιπόν μάγισσα Ορελία άκου: Η μεγάλη μου κόρη, η Οριέττα, έχει ξεπεράσει την ηλικία της παντρειάς. Αν δεν παντρευτεί αυτή, δεν μπορεί να παντρευτεί κανένα από τα άλλα δυο βασιλόπουλα. Πολλά νέα και όμορφα παιδιά την έχουνε ζητήσει σε γάμο, αλλά αυτή, πριν καν τους δει, τους απορρίπτει. Θέλει λέει να τρέχει όλη μέρα στα λιβάδια και να κολυμπάει στη θάλασσα. Τι να κάνω καλή μου Ορελία; Βοήθησέ με μάγισσά μου.
-Μη στεναχωριέσαι αγαπημένη μου βασίλισσα, απάντησε χωρίς πολύ σκέψη η μάγισσα Ορελία, μπορεί να μην υπάρχει ξόρκι για να κάνεις κάποιον να παντρευτεί, αλλά έχω μια ιδέα. Η κόρη σου βασίλισσα Αγνή, η Οριέττα η Χρυσομαλλούσα, πρέπει να έχει ένα παιχνίδι από τα παιδικά της που να το ξεχωρίζει από τα άλλα. Στο παιχνίδι αυτό μίλα. Αυτό θα ξέρει τι πρέπει να πεις στη πριγκίπισσα για να την πείσεις.

      Μόλις άκουσε την απάντηση το πρόσωπο της βασίλισσας φωτίστηκε. Αμέσως είπε γεμάτη ενθουσιασμο:
-Μάγισσά μου σε ευχαριστώ! Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Τι θέλεις να σου δώσω ως αντάλλαγμα γι αυτή τη συμβουλή σου;
-Καλή μου βασίλισσα Αγνή, καλώς σε ονόμασε ο κόσμος καλοσυνάτη. Δε θέλω να μου δώσεις τίποτα. Η ευτυχία η δικιά σου και της κόρης σου μου αρκεί.
      Και με αυτά τα λόγια η μάγισσα αποχαιρέτησε τη βασίλισσα η οποία ανέβηκε στη φτερωτή της άμαξα και σε μερικά λεπτά είχε επιστρέψει στο παλάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου