Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011

ΞΥΠΝΑ! Τα ονειρά σου δεν είναι δικά σου!

 
  « Τα όνειρα που βλέπεις δεν είναι μόνο δικά σου...
    Υπάρχει κάποιος που, άθελά του, τα παρακολουθεί...
    Κάποιος που μπορεί να τα αλλάξει...


 Από πολύ μικρή, η Τζέινι παγιδευόταν στα όνειρα των άλλων .Εφιάλτες από τους οποίους δεν μπορούσε να ξεφύγει όσο κι αν προσπαθούσε. Σε ποιον να μιλήσει όμως γι αυτό; Ποιος να την πιστέψει; Ζει, λοιπόν, στο περιθώριο και παλεύει να ξεφύγει απ’ αυτό που λογαριάζει σαν κατάρα.
Μέχρι που γνωρίζει τον Κάμπελ και συνειδητοποιεί ότι μπορεί να συμμετέχει στα όνειρά του. Να τα ελέγχει, με κάποιον τρόπο… κι εκτός από τα δικά του όνειρα, προσπαθεί να ελέγξει και τα όνειρα των άλλων. Είναι όμως προετοιμασμένη για όσα θα ανακαλύψει;»

Αυτά τα λόγια διαβάζει κανείς στο οπισθόφυλλο του βιβλίο της Lisa McMann. Ένα βιβλίο που περιγράφει τη ζωή της Τζέινι, που άθελά της εισβάλλει στα όνειρα των γύρω της, και του Κάμπελ, που τη βοηθάει να ελέγξει αυτήν της την ιδιαιτερότητα. Ένα πολύ αξιόλογο βιβλίο που κυκλοφορεί στη Μαύρη Σειρά των εκδόσεων Πατάκη. Απευθύνεται σε ηλικίες από 14 έως 19 χρονών και διαβάζεται εν μία νυκτί!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ!!  

3 σχόλια:

  1. Όντως διαβαζεται εν μια νυκτι!
    Χθες το πρωι το πηρα και χθες το τελειωσα στις 3 και 14 μετα τα μεσανυχτα.
    Στις αντιδρασεις δεν εχετε βαλει
    ''Μακραν ενα απο τα καλυτερα βιβλια που εχω διαβασει'' Και πιστεψτε με εχω διαβασει πολλα!
    Παω να παρω το δευτερο μερος μετα το μαθημα ισπανικων σημερα. Αν δεν κανω λαθος ειναι το ''ΖΗΣΕ..Τα ονειρα σου δεν ειναι δικα σου''
    Μπορει να λεει οτι ειναι για 14 και πανω αλλα εγω ειμαι 13 κ μου φανηκε υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε τόσο, αν και δεν είσαι η/ο μόνη/ος. Όλοι όσοι το έχουν διαβάσει έχουν ξετρελαθεί και ανυπομονούν για τα επόμενα δύο βιβλία. Στο δεύτερο, στο "ΖΗΣΕ" (θα το αναρτήσω πολύ σύντομα)η Τζέινι μαθαίνει πάρα πολλά πράγματα για την ικανότητά της να μπαίνει στα όνειρα, δε σου λέω πιο πολλά για να μην σου το χαλάσω, πάντως είναι εκπληκτικό και, εγώ προσωπικά, το διάβασα πολύ πιο γρήγορα από το "ΞΥΠΝΑ". Κυκλοφορεί ήδη το τρίτο βιβλίο το "ΦΥΓΕ" το οποίο και θα αγοράσω μόλις μπορέσω. Αν σου άρεσε πάντως το ¨ΞΥΠΝΑ" σου συστήνω να κοιτάξεις και το βιβλίο "το όνομά μου είναι Μνήμη" για το οποίο θα βρεις πληροφορίες στην ομώνυμη ανάρτηση.

    ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ και... ΚΑΛΟ ΞΕΝΥΧΤΙ!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό βιβλίο σήμερα το αγόρασα και κοντεύω να το τελειώσω .Μου αρέσει πολύ ο χαρακτήρας της Τζέινι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή