Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

   
Τι κι αν ο σκύλος περιφέρεται στο δρόμο;
Τι κι αν μια γάτα στο σκουπιδοτενεκέ γεννά;
Τι κι αν ένας άνθρωπος πεθαίνει εδώ κοντά;
Τι κι αν το παιδί κρατάει πολυβόλο;
Τι κι αν κάπου κόσμος σε επανάσταση περνά;
Τι κι αν στον πόλεμο σκοτώνονται άμαχες γυναίκες και παιδιά;
Τι κι αν ο ζητιάνος στο παγκάκι τη νύχτα του περνά;
Μήπως με νοιάζουν εμένα όλα αυτά;
Εγώ ζω ευτυχισμένος με οικογένεια, φίλους, σπίτι και δουλειά.
Ό, τι και να γίνεται δεν με αφορά...
Αν όμως ήμουν μόνος;
Αν δεν είχα κανέναν συντροφιά;
Αν τις νύχτες τριγύριζα άπορος στους δρόμους;
Αν κοιμόμουν σε παγκάκια μες στην παγωνιά;
Αν είχαμε πόλεμο και έχανα γυναίκα και παιδιά;
Αν δικτάτορας μ’ ανάγκαζε «κατ’ οίκον περιορισμό»;
Αν στην Αφρική 8 χρονών κρατούσα πολυβόλο;
Αν ο γονιός μου πέθαινε χωρίς κανέναν συντροφιά;
Μα ναι! Με νοιάζει τι γίνεται στον κόσμο!
Κι ας έχω οικογένεια, φίλους, σπίτι και δουλειά.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου