Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Κρυσταλλοπηγή 5: Τι επιφυλάσσει η συνέχεια;

Στην προηγούμενη Κρυσταλλοπηγή:
-Φοβάμαι πως φέρνω ένα κακό μαντάτο βασιλιά μου, είπε με τρεμάμενη φωνή το νεραϊδοξωτικό. 
-Τι συμβαίνει; Ρώτησε ο Λεοπόλδος σοβαρεύοντας απότομα.
-Δεν ξέρω πώς να σας το πω βασιλιά μου. Φοβάμαι πως δεν θα σας αρέσει καθόλου, ούτε εσάς καλή μου βασίλισσα, απάντησε το μικρούλη ξωτικό. Έχει να κάνει με τη βασιλοπούλα Μέριλυ. Την είδα αρκετά έξω από το παλάτι σήμερα νωρίς το πρωί. Ήταν κοντά στο χωράφι μου και…  Δεν ήξερα που μπορεί να πήγαινε τρέχοντας τόσο πρωί. Δεν με αφορά βέβαια, αλλά αναστατώθηκα όταν λίγες στιγμές μετά από αυτήν είδα δύο μεγαλόσωμους άντρες να τρέχουν από πίσω της. Θεώρησα ότι έπρεπε να σας το πω βασιλιά μου. Γι αυτό ήρθα μέχρι εδώ.
      Ξαφνικά η όψη του μικρού νεραϊδοξωτικού έπαψε να μοιάζει αστεία. Η βασίλισσα Αγνή χλόμιασε και ο Λεοπόλδος σηκώθηκε από τη θέση του και άρχισε να βηματίζει νευρικά πάνω κάτω. Το νεραϊδοξωτικό στάθηκε αμήχανο εκεί που βρισκόταν χωρίς να ξέρει τι να κάνει.
-Σ’ευχαριστώ πολύ καλό μου ξωτικό για την πληροφορία. Θα φροντίσω έτσι ώστε να ανταμειφθείς όπως πρέπει. Μπορείς να πηγαίνεις.
Με αυτά τα λόγια, ο βασιλιάς χαιρέτισε το νεραϊδοξωτικό το οποίο μόλις βγήκε από το παλάτι πλησίασε μια νεράιδα που το περίμενε λίγο έξω από την πύλη. Από το μεγάλο ανάστημά της για τα δεδομένα αυτών των πλασμάτων και από τα σκούρα μαλλιά και ρούχα της, καταλάβαινε κανείς πολύ εύκολα ότι ανήκε στις Σκοτεινές Νεράιδες, μία κατηγορία στοιχειών της νύχτας. Οι Σκοτεινές Νεράιδες ήταν συνήθως μεγαλόσωμες και πολύ ισχυρές, καθώς ήξεραν ξόρκια τα οποία ελάχιστοι κατείχαν.
-Όλα εντάξει, είπε στη νεράιδα το ξωτικό. Έχουμε την αμοιβή στο τσεπάκι. Βάζω και τα δύο φτερά μου στη φωτιά ότι αυτή τη στιγμή η βασίλισσα τρέμει από φόβο και αγωνία ενώ ο βασιλιάς έχει φοβηθεί χωρίς να θέλει να το δείξει. Θα περάσει πολύς καιρός μέχρι να πάρουν χαμπάρι τι μαγειρεύουμε και όταν γίνει αυτό εμείς θα είμαστε ήδη μακριά από ’δω.
-Φτάνει να μην μπλεχτεί αυτός ο πρίγκιπας. Ο Έκτορας. Του απάντησε η Σκοτεινή Νεράιδα.
-Μπα δεν το νομίζω, την καθησύχασε το ξωτικό. Εγώ θα φύγω τώρα. Φύγε σε πέντε-δέκα λεπτά από την αντίθετη μεριά. Θα ξανασυναντηθούμε για να κανονίσουμε την αμοιβή.
       Στο μεταξύ, ο πρίγκιπας Έκτωρ βρισκόταν στη βεράντα της κάμαράς του απολαμβάνοντας την πρωινή δροσιά πριν φύγει για τους στάβλους. Καθώς η βεράντα του «έβλεπε» στο μπροστινό μέρος του παλατιού, είδε το νεραϊδοξωτικό τη στιγμή που έβγαινε από το παλάτι.
-Τι δουλειά έχει αυτός εδώ; Σκέφθηκε καθώς τον κοιτούσε. Πρέπει να ειδοποιήσω τον πατέρα ότι είναι επικίνδυνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου