Κυριακή, 8 Μαΐου 2011


Στην προηγούμενη Κρυσταλλοπηγή:
O βασιλιάς χαιρέτισε το νεραϊδοξωτικό το οποίο μόλις βγήκε από το παλάτι πλησίασε μια νεράιδα που το περίμενε λίγο έξω από την πύλη. Από το μεγάλο ανάστημά της για τα δεδομένα αυτών των πλασμάτων και από τα σκούρα μαλλιά και ρούχα της, καταλάβαινε κανείς πολύ εύκολα ότι ανήκε στις Σκοτεινές Νεράιδες, μία κατηγορία στοιχειών της νύχτας. Οι Σκοτεινές Νεράιδες ήταν συνήθως μεγαλόσωμες και πολύ ισχυρές, καθώς ήξεραν ξόρκια τα οποία ελάχιστοι κατείχαν.
-Όλα εντάξει, είπε στη νεράιδα το ξωτικό. Έχουμε την αμοιβή στο τσεπάκι. Βάζω και τα δύο φτερά μου στη φωτιά ότι αυτή τη στιγμή η βασίλισσα τρέμει από φόβο και αγωνία ενώ ο βασιλιάς έχει φοβηθεί χωρίς να θέλει να το δείξει. Θα περάσει πολύς καιρός μέχρι να πάρουν χαμπάρι τι μαγειρεύουμε και όταν γίνει αυτό εμείς θα είμαστε ήδη μακριά από ’δω.
-Φτάνει να μην μπλεχτεί αυτός ο πρίγκιπας. Ο Έκτορας. Του απάντησε η Σκοτεινή Νεράιδα.
-Μπα δεν το νομίζω, την καθησύχασε το ξωτικό. Εγώ θα φύγω τώρα. Φύγε σε πέντε-δέκα λεπτά από την αντίθετη μεριά. Θα ξανασυναντηθούμε για να κανονίσουμε την αμοιβή.
       Στο μεταξύ, ο πρίγκιπας Έκτωρ βρισκόταν στη βεράντα της κάμαράς του απολαμβάνοντας την πρωινή δροσιά πριν φύγει για τους στάβλους. Καθώς η βεράντα του «έβλεπε» στο μπροστινό μέρος του παλατιού, είδε το νεραϊδοξωτικό τη στιγμή που έβγαινε από το παλάτι.
-Τι δουλειά έχει αυτός εδώ; Σκέφθηκε καθώς τον κοιτούσε. Πρέπει να ειδοποιήσω τον πατέρα ότι είναι επικίνδυνος. Λέγοντας αυτά, ο πρίγκιπας έφυγε τρέχοντας για να συναντήσει το βασιλιά Λεοπόλδο.
-Πατέρα! Του είπε μόλις τον βρήκε. Πρέπει να σε ρωτήσω κάτι. Τι δουλειά…
-Όχι τώρα Έκτωρ. Απάντησε ο Λεοπόλδος. Όχι τώρα. Συνέβη κάτι τρομερό ξέρεις.
-Τι έγινε πατέρα; Πες μου μήπως μπορώ να βοηθήσω.
-Νομίζω πως μπορείς αγόρι μου, μίλησε τρέμοντας η βασίλισσα. Μόλις ήρθε ένα ξωτικό και μας είπε ότι…
-Ξωτικό! Μήπως είχε φτερά και ήταν ξεσκούφωτο με γελοία όψη; Αυτό που έφυγε από το παλάτι πριν από λίγα λεπτά; Ο πρίγκιπας σχεδόν φώναζε από την αγωνία του.
-Έκτωρ! Πώς τολμάς να διακόπτεις με αυτόν τον τρόπο την μητέρα σου; Ναι, έτσι ήταν το ξωτικό που ήρθε και μας βρήκε, μα τι σημασία έχει; Ο βασιλιάς Λεοπόλδος ήταν θυμωμένος με την ανέδυα του γιού του αλλά συνάμα είχε και τρομερή αγωνία με τα νέα που είχε ακούσει, αλλά έκανε τα πάντα για να μην το δείξει.      
-Αυτός ο καταραμένος ο Βαλτάσαρ ήταν! Τι σας είπε πατέρα; Μητέρα; Πείτε μου τι σας είπε!       
-Γιατί φωνάζεις έτσι Έκτωρ μου τι έγινε; Το ξέρεις αυτό το ξωτικό που μας είπε αυτά τα φοβερά πράματα; Ρώτησε με μεγάλη αγωνία  η βασίλισσα Αγνή.
-Ναι μητέρα. Απάντησε ο πρίγκιπας. Έχω την ατυχία να τον γνωρίζω πάρα πολύ καλά. Δεν ξέρω τι σας είπε αλλά είμαι σίγουρος ότι ήταν κακό.
-Φοβάμαι πως έχεις δίκιο Έκτορα, είπε ο βασιλιάς. Αυτό το ξωτικό, ο Βαλτάσαρ όπως είπες ότι τον λένε, μας είπε ότι την αδερφή σου τη Μέριλυ την κυνηγούσαν δύο άντρες το πρωί κοντά στο χωράφι του.
-Τι! Σας είπε αυτό το πράμα; Μα δεν έχει καν χωράφι! Για να πάτε να τη βρείτε το έκανε. Φοβάμαι πως ο Βαλτάσαρ σας κορόιδεψε πατέρα! Τον ξέρω καλά. Το κάνει για τα λεφτά. Είμαι σίγουρος πως το κάνει για τα λεφτά. Ήρθε μέχρι εδώ για να σας το πει και να πάρει την αμοιβή. Υποψιάζομαι ότι την έχει απαγάγει, οπότε θα ζητήσει λύτρα και μετά θα σου την φέρει καλή και διαλεγμένη για να πάρει τα λεφτά που θα προσφέρεις σε όποιον σου την φέρει. Ναι. Πάντα τέτοιος ήταν.
-Έκτορα, είναι αλήθεια αυτό που λες; Αυτό το ξωτικό έχει απαγάγει την κόρη μας; Ρώτησε τρομοκρατημένη η βασίλισσα Αγνή. Τι θα κάνουμε; Ω Θεέ μου!
-Έχω την εντύπωση ότι έχει διάφορους ισχυρούς φίλους, αλλά μη φοβάσαι μητέρα. Μην κάνεις έτσι. Το πιο πιθανό είναι η αδερφή μου τώρα να κοιμάται ήσυχα στο δωμάτιό της και ο Βαλτάσαρ να το έκανε μόνο για τα λίγα λεφτά της αμοιβής που θα του δώσει ο πατέρας. Όλοι ξέρουν πως τα ξωτικά του ουράνιου τόξου δεν τσιγκουνεύτηκαν καθόλου μαζί του. Τα ταμεία του παλατιού είναι όνειρο πολλών επιτήδειων. Πάντως μητέρα, σε διαβεβαιώνω, αν η Μέριλυ έχει πάθει οτιδήποτε, εγώ ο ίδιος θα ψάξω να τη βρω και να τη φέρω πίσω. Στο υπόσχομαι.
-Να’ σαι καλά Έκτωρ αγόρι μου! Δεν ξέρεις πόσο φοβάμαι για την αδερφή σου. Είπε τρέμοντας η βασίλισσα της Κρυσταλλοπηγής.
-Καλά καλά Αγνή μου, ηρέμησε. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι. Η Μέριλυ θα είναι μια χαρά. Πήγαινε μέσα στο παλάτι τώρα και άσε μας εμάς να κανονίσουμε την αναχώρηση του Έκτορα, είπε με καθησυχαστική φωνή ο βασιλιάς Λεοπόλδος.
       Καθώς η βασίλισσα έφευγε, ο πρίγκιπας πήρε παράμερα τον πατέρα του και του είπε χαμηλόφωνα:
-Πατέρα, δεν ήθελα να το πω μπροστά στη μητέρα, αλλά αυτό το ξωτικό, ο Βαλτάσαρ, είναι ικανό για όλα. Έχει διασυνδέσεις με τις ισχυρότερες Σκοτεινές Νεράιδες που του χρωστάνε διάφορες χάρες. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι τι σημαίνει αυτό. Οι Σκοτεινές Νεράιδες είναι πανίσχυρες, αλλά παρόλα αυτά χρωστάνε χάρη στο Βαλτάσαρ. Είναι δαιμονισμένα έξυπνος και πάντα πετυχαίνει τους στόχους του. Αν έχει αποφασίσει να σας εκβιάσει θα το καταφέρει με κάθε μέσο.
-Φαίνεται πως τον ξέρεις καλά παιδί μου, είπε σκεφτικός ο βασιλιάς. Έχεις καμιά ιδέα για το τι να κάνουμε;
-Ναι πατέρα, νομίζω πως κάτι έχω στο νου μου. Καταρχάς, ο Βαλτάσαρ δεν πρέπει να καταλάβει ότι ξέρουμε την αλήθεια. Αν υποψιαστεί κάτι τέτοιο θα καταλάβει ότι μπήκα εγώ στο παιχνίδι. Είμαι ο μόνος από το παλάτι που ξέρω τι απαίσιος είναι. Μόνο που…
-Τι συμβαίνει Έκτωρ; Τι σκέφτεσαι;
-Συλλογιζόμουν μόνο τι θα κάνουμε για να μην καταλάβει τίποτα. Θα πρέπει μάλλον να του δώσετε την αμοιβή πατέρα. Εν τω μεταξύ εγώ θα πάω να ψάξω για τη Μέριλυ.
-Ναι παιδί μου, αυτό είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις. Όσο για την αμοιβή, μην ανησυχείς. Θα καθυστερήσω να του τη δώσω και φυσικά θα πάρει λιγότερα λεφτά από αυτά που σκεφτόμουν για να τον ανταμείψω. Απάντησε ο βασιλιάς Λεοπόλδος με το σοβαρό ύφος του χαρισματικού ηγέτη που έπαιρνε στις σοβαρές περιστάσεις. Νομίζω Έκτορα πως καλά θα έκανες να ξεκινήσεις από τώρα. Όσο νωρίτερα απαλλαγούμε από αυτήν την υπόθεση, τόσο το καλύτερο.
-Μάλιστα πατέρα, ό,τι πείτε, είπε απλά ο πρίγκιπας φεύγοντας από τη βεράντα.
        Ο Έκτορας φεύγοντας από εκεί που βρισκόταν ο πατέρας του πήγε γραμμή στη Μάγια την καλύτερη φίλη της αδερφής του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου