Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Περί ιδεολογίας

-Και ξέρεις ε; Η Μαρία είναι ιδεολόγος. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να σκέφτεται έτσι. Τι θα κερδίσει με αυτόν τον τρόπο; Τίποτα...
Αυτός είναι ο τρόπος σκέψης των περισσότερων ανθρώπων που γνωρίζω. Γιατί να είσαι ιδεολόγος; Χάσιμο χρόνου... Σκέφτεσαι ένα καλύτερο μέλλον, κάνεις όνειρα, μόνο και μόνο για να διαψευσθείς από τα γεγονότα. Ποιο το νόημα;
     Διαφωνώ και δηλώνω ιδεολόγος. Ιδεολόγος... Μου αρέσει αυτό. Είναι λέξη που πιστεύει στο μέλλον. Πιστεύω στο μέλλον. Το μέλλον μου αρέσει πιο πολύ από το παρελθόν, κι ας τρελαίνομαι για ιστορία. Ελπίζω πως κάποτε θα μπορέσω να συνεισφέρω στο "σχηματισμό" του μέλλοντος.
    Θα βγω σε μια πλατεία, θα φωνάξω, θα μουτζώσω, θα τους κάνω να με ακούσουν γιατί θα έχω κάτι να τους πω! Στη ζωή μου θέλω να γίνω ενεργός πολίτης. Είμαι ιδεολόγος και θα κάνω ό,τι μπορώ για να υλοποιηθούν τα "ιδεολογικά" μου. Απλό δεν είναι; Πιστεύω πως όλοι μπορούμε να κάνουμε κάτι αντί να μένουμε αμέτοχοι μπροστά στις εξελίξεις. Σήμερα, όχι αύριο. Τώρα, όχι μετά. Δεν γίνεται να ξεχνάμε τα προβλήματα μόλις οι ειδήσεις αλλάξουν θέμα ή μόλις αλλάξουμε κανάλι. Δεν γίνεται να είμαστε απαθείς. Δεν μας παίρνει άλλο.
    Δεν είμαι ιδεολόγος γιατί θέλω να αλλάξω τον κόσμο. Είμαι ιδεολόγος γιατί απαιτώ ο κόσμος να αλλάξει επειδή το θέλω εγώ! Ζητάω πολλά;
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου